Apple composite-AV-kabel en Navigatie? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Sinds deze week ben ik eindelijk lid van de Iphone medegebruikers.. Nu mijn vraag in mijn auto heb ik een schermpje van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple composite-AV-kabel en Navigatie?
Beste forum leden,
Sinds deze week ben ik eindelijk lid van de Iphone medegebruikers.. Nu mijn vraag in mijn auto heb ik een schermpje van Kenwood. Met de wel bekende A/V aansluiting. Nu zag ik dat er ook een kabel is (apple composite-a/v). Is het mogelijk om het beeld van de navigatie van de Iphone te tonen via deze kabel op het scherm of is dit niet mogelijk. Ik heb geen jailbraik gedaan vond ik nog wat vroeg zo de eerste week. alvast bedankt voor de reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg weinig reactie.. helaas..
Zou iemand het voor mij willen uitproberen.. dus de iPhone via video kabel aansluiten op tv en dan navigatie starten. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat dit zonder JB niet kan.
Alleen de iPad2 kan het hele beeld overdragen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv | alexanderbaard | iPhone algemeen | 0 | 03-01-11 18:27 |
“composite-AV-kabel” | Simm | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 13:54 |
Video uit met Apple composite-AV-kabel | zapje | Muziek, foto & video | 2 | 17-05-10 22:41 |
Gezocht: Apple composite-AV-kabel | nomad | Koopinformatie Nederland | 1 | 10-11-09 10:17 |
Apple Composite Av Cable-usa | Haagze sf2 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-02-08 18:24 |
|
|