Autohouder gezocht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een autohouder voor mijn 4S maar dan in de lijn zoals de oona (waar ik neit zo veel van terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Autohouder gezocht
Ik ben op zoek naar een autohouder voor mijn 4S maar dan in de lijn zoals de oona (waar ik neit zo veel van terug vind om te bestellen) of de MobileMount.
Dus geen houders met klepjes of om het toestel in te schuiven. Zijn er nog alternatieven?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De oona is er volgens mij niet zo lang. Het was een kickstarter project. Maar volgens mij zijn ze inmiddels zover. Kijk eens op theoona.com, volgens mij doen ze ook internationaal verzenden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autohouder SWitchEasy Rebel | WafBlaf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-02-10 10:48 |
Welke autohouder? | Dropkikker | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 29-09-09 16:11 |
iPhone 3G autohouder + lader | Mindreaver | iPhone accessoires en onderdelen | 68 | 03-08-09 23:34 |
Autohouder iphone 3g | hummel | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 30-11-08 14:11 |
iPhone autohouder | djseven | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-06-08 21:17 |
|
|