Welke autohouder? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek voor mijn iphone 3GS een autohouder zonder lader, welke ik kan bevestigen aan mijn dashboard. Ik heb er nu wel 1 welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke autohouder?
Hallo,
Ik zoek voor mijn iphone 3GS een autohouder zonder lader, welke ik kan bevestigen aan mijn dashboard. Ik heb er nu wel 1 welke ik aan het raam bevestig, maar dan moet ik de hele tijd zon lange arm maken om een ander nummer af te spelen. Wie weet er een houder welke ik in de buurt van mijn ventilatieroosters kan plaatsen? P.s Ik heb een opel Astra G en de iphone heeft een Switcheasy case, dus daar moet ie ook inpassen. Groeten Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Zoek eens via Google, er zijn genoeg internet bedrijven die verschillende houders verkopen, meestal zijn ze prijzig.
Kijk eens ook op www.dealerextreme.com!
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door King1987; 27-09-09 om 16:11. Reden: link werkend gemaakt |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het makkelijkst zo'n bevestiging is die je met zo'n 3M sticker op je dashbord plakt. Die dingen zijn universeel.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er eentje gevonden, welke ik in mijn ventilatieroosters kan bevestigen. Dus deze kan op slot!
|
|
||||
|
||||
Misschien ter leering en de vermaak: welke heb je gevonden en waar???
|
|
|||
|
|||
Ik heb van het merk HR Autocomfort een houder gevonden die je in je ventilatierooster kunt bevestigen. Tevens zit er nog een zwenkinstallatie op zodat de Iphone kan draaien en je deze van links naar rechts kan bewegen.
Dit is de houder Herbert Richter Universal PDA Holder (HR-25310) - Device Holder, Cradle En het zwenkding http://mobile-parts.com.gr/image.php...0&window=popup Groeten Mark Ik heb deze gekocht bij onze lokale automaterialen winkel www.growa.eu |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? | pieterjanvh | iPhone accessoires en onderdelen | 137 | 31-08-11 12:46 |
Autohouder SWitchEasy Rebel | WafBlaf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-02-10 10:48 |
iPhone 3G autohouder + lader | Mindreaver | iPhone accessoires en onderdelen | 68 | 03-08-09 23:34 |
Autohouder iphone 3g | hummel | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 30-11-08 14:11 |
iPhone autohouder | djseven | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-06-08 21:17 |
|
|