iPhone 3G autohouder + lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn wensen: -Bevestiging aan de voorruit -Oplader QTREK houder + lader voor de iPhone 3G. online kopen | Computer, Games & Telefoon | Telefonie @ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G autohouder + lader
Mijn wensen:
-Bevestiging aan de voorruit -Oplader QTREK houder + lader voor de iPhone 3G. online kopen | Computer, Games & Telefoon | Telefonie @ Neckermann.com Denken jullie dat deze houder goed is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dit setje koop je al voor 9 euro
|
|
|||
|
|||
waar dan?
heb een beetje zitten zoeken, en echt veel goedkoper spul vond ik eerlijk gezegd niet hoor... |
|
|||
|
|||
Het kan voor minder dan 9 euro!
Ik heb deze gekocht... Nog minder dan 9 euro. Ik verwacht 'm binnen ongevweer 2 weken binnen te hebben. Komt rechtstreeks vanuit China!
CAR HOLDER MOUNT CAR CHARGER FOR APPLE IPHONE 3G c - eBay, Cell Phone PDA Accessories, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 04-jul-09 18:18:14 CEST) |
|
||||
|
||||
Kijken welke hem sneller heeft .
Ik heb hem ook besteld even op eBay kijken en van af China ongeveer 7 dagen lever tijd |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip!
Ik heb deze nu ook via ebay besteld |
|
||||
|
||||
Ik heb deze gekocht ik vond het voet stuk wat mooier hier is de link
Car Mount Holder for Apple iphone 3G+car charger - eBay, Other Mobile Phone Accessories, Other Mobile Phone Accessories, Mobile Phone Accessories, Mobile Home Phones. (Eindtijd 27-jun-09 21:23:30 CEST) |
|
|||
|
|||
Is dit alleen voor de 3g of ook voor de nieuwe iphone nu?
|
|
||||
|
||||
Er zit geen verschil in de 3G of de 3GS
Het verschil zit alleen in de firmware dus deze past ook op de 3GS |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Veripart HF Carkit Apple iPhone 3G + Window Mount Gooseneck - PDAshop.be
Heb dit aangechaft 71 euro voor alles. Meteen alles op en aan. |
|
|||
|
|||
Als ik alle verhalen mag geloven moet je 'arm' van raam/dashboard naar je foon zo kort mogelijk zijn ivm trillingen.
@ onair: ben erg benieuwd naar je bevindingen! Ziet er goed uit. Ben op zoek naar iets degelijks. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mee eens! Ben overigens wel getriggerd door die handsfree functie en kwam op Koopjessite.nl de Jabra SP700 tegen voor 50 eur. Heb wat reviews gelezen en die zijn zonder uitzondering lovend! Dus heb die erbij aangeschaft. Al met al een vrij cleane setup zo.
|
|
|||
|
|||
Het enige dat ik nodig heb is een raambevestiging. Wilde speciaal een nieuwe carkit aanschaffen, maar bedacht me net op tijd dat ik navigatie maar een paar keer jaar gebruik... Mijn Parrot voldoet dus nog steeds.
Denk dat ik dat ding uit de iphoneclubshop haal. Degene die Gonny ook in haar review gebruikte (zie filmpje). Volgens mij blijft'ie wel plakken. |
|
||||
|
||||
Hallo ik heb vandaag de houder binnen
werkt en past perfect een aanrader dus. |
|
|||
|
|||
Ik hem em ook vandaag uit China binnengekregen (degene die ik via ebay had besteld). Perfect ding! Zat zelfs een klein schoonmaakdoekje bij xD
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ziet er verder goed uit. Ik twijfel alleen of ik moet wachten op de houder van TT met GPS-versterker. Moet dan wel universeel zijn en dus alle GPS-apps ondersteunen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
huib boersma |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vragen over autohouder voor iPhone | sjoeii | iPhone accessoires en onderdelen | 24 | 18-08-11 15:14 |
Iphone 3gs Autohouder zonder zuignap | Arakis | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-08-10 18:59 |
Autohouder voor iPhone in case/hoesje | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 29-07-10 21:55 |
Autohouder iphone 3g | hummel | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 30-11-08 14:11 |
iPhone autohouder | djseven | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-06-08 21:17 |
|
|