iPhone 3G autohouder + lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Channie Ja gesproken navigatie gaat net als iPod geluid over de speakers. Indien iPod speelt hoor je het door de muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Die Grom-kabel van jou werkt toch alleen op fabrieksradio's die bij de auto worden geleverd?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Brodit roosterhouder lijkt me wel wat, maar werkt gps dan wel goed? (oa wikango)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb een Pioneer AVIC-X1BT met een ipod aansluiting , mijn vraag is : telkens als ik mijn iphone aansluit geeft mijn iphone een melding dat dit apparaat niet hier voor is bestemd en of ik in de vliegtuigmode wil.
Is dit niet erg ? of is het beter om mijn iphone niet aan te sluiten ( overigens met mijn Ipod werkt hij goed ). Ik denk dat hij de iphone niet herkend omdat mijn pioneer ouder is dan de iphone zelf . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb het geprobeerd en het werkt idd goed , geluid van navigon doet het ook over de speakers en kan gewoon naar mijn iphone/pod luisteren .
het enige is dat mijn Iphone niet oplaad via deze kabel. ( heb gelukkig een apparte auto oplader). |
|
|||
|
|||
Deze gast op marktplaats verkoopt een heel setje voor 14,95 inclusief verzendkosten. Het lijkt veel op dat van eBay uit china en honkong, maar ik heb meer vertrouwen in een nederlandse verkoper.
Marktplaats.nl > iPhone 3g(s) houder + lader voor in auto, gratis verzending! - Telecommunicatie - Carkits |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vragen over autohouder voor iPhone | sjoeii | iPhone accessoires en onderdelen | 24 | 18-08-11 15:14 |
Iphone 3gs Autohouder zonder zuignap | Arakis | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-08-10 18:59 |
Autohouder voor iPhone in case/hoesje | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 29-07-10 21:55 |
Autohouder iphone 3g | hummel | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 30-11-08 14:11 |
iPhone autohouder | djseven | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-06-08 21:17 |
|
|