docking station dat past met Neo Hybrid Case? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb nu ongeveer 1 week een SGP neo hybrid case. Maar het past niet in mijn docking station. De dockconnecter gaat er niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
docking station dat past met Neo Hybrid Case?
Hey,
ik heb nu ongeveer 1 week een SGP neo hybrid case. Maar het past niet in mijn docking station. De dockconnecter gaat er niet volledig in waardoor ik geen contact heb, is er een docking station waar de iphone met de case in past? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector | digitrich | iPhone accessoires en onderdelen | 43 | 23-05-11 01:16 |
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting | Smeikkie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-12-10 18:30 |
Docking station on IOS 4.1 | aliasalias | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-10-10 11:47 |
Iphone docking station met digitale audio-out | Xplod | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-07-10 14:08 |
Bose docking station stopt met afspelen | jvdv23 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-07-09 23:04 |
|
|