//

Apple peel problem

Apple peel problem discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb onlangs een apple peel gekocht. De Coming isky apple peel voor 3rde en 2de generatie ipod . Maar hij werkt niet.. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-11, 21:49
poepie1991 poepie1991 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Exclamation Apple peel problem

Hey,
Ik heb onlangs een apple peel gekocht. De Coming isky apple peel voor 3rde en 2de generatie ipod . Maar hij werkt niet.. Ik heb niet veel ervaring met jailbreaken enz, maar ik kan toch redelijk goed omgaan met zo'n dingen normaal. Nu ik heb alle stappen gevolgd van deze post :
Emu Console Exploit News: Simple C Peel / C Apple Peel / Coming Apple Peel / iSky TouchPhone (T166/T168/T188) & Yosion Peel 520 II Apple ipod Touch 4 Tutorial.