//

Apple peel problem

Apple peel problem discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb onlangs een apple peel gekocht. De Coming isky apple peel voor 3rde en 2de generatie ipod . Maar hij werkt niet.. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-11, 21:49
poepie1991 poepie1991 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Exclamation Apple peel problem

Hey,
Ik heb onlangs een apple peel gekocht. De Coming isky apple peel voor 3rde en 2de generatie ipod . Maar hij werkt niet.. Ik heb niet veel ervaring met jailbreaken enz, maar ik kan toch redelijk goed omgaan met zo'n dingen normaal. Nu ik heb alle stappen gevolgd van deze post :
Emu Console Exploit News: Simple C Peel / C Apple Peel / Coming Apple Peel / iSky TouchPhone (T166/T168/T188) & Yosion Peel 520 II Apple ipod Touch 4 Tutorial.

Maar hij werkt nog altijd niet, ik heb op de ipod touch 8 GB zowel de IOS 4.1 als de 4.2.1 geprobeerd, werken allebij niet. Ik heb gejailbreakd met Greenpois0n en dat is allemaal zeer goed gelukt iedere keer, maar steeds op het laatste als dan alles gedaan is ( lang na het jailbreaken) dan doet ie het gewoon niet, hij werkt gewoon zoals het hoort maar ik kan nog altijd niet bellen of sms'en. Ik heb al zovaak vanalles geprobeerd dat ik nu egt niet meer weet wat doen, de enige dingen die mij een beetje storen is dan als ik naar de app Dial ga en dan naar settings - about dan staat er langs Phone version : AUTHFAIL maar ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. Het is ook niet zo dat de peel mijn sim kaart niet herkent ofzo omdat ik kan mijn contacten vanuit mijn sim importeren naar de ipod via ipeel. Ook vanboven waar het uur staat van de ipod daarlangs zie ik een "bereik" incoontje staan, maar dat bereik is volgens dat icoon niets en daarlangs staat ook een icoontje van een batterij, maar dat icoontje ziet er ook leeg uit, nogthans is da batterij van de ipeel vol en heb ik hier normaal veel bereik....... Er zitten een paar foto's bij over hetgeen dat ik het had, Ik hoop dat jullie me

Heeft iemand enig idee en kan mij miss verder helpen? daar zouden jullie me zo een plezier mee doen omdat ik egt einde raad ben

Alvast bedankt voor alle hulp en reacties
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Picture20111213201536.jpg‎ (160,5 KB, 15x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture20111213201619.jpg‎ (109,9 KB, 9x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture20111213201654.jpg‎ (87,5 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture20111213201800.jpg‎ (117,3 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture20111213201817.jpg‎ (153,4 KB, 8x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-11, 22:48
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Als je een schermafbeelding wil maken gebruik dan de homebutton en aan uit knop. Als je deze tegelijk indrukt maak je een schermafbeelding foto van je scherm. Deze voorbeelden zijn niet leesbaar.
Reageren

Labels
apple, peel, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Peel 520: de moeite waard? ziitaa iPhone accessoires en onderdelen 21 21-07-11 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.