Carholder Iphone4s discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gezocht een goede carholder voor een iphone MET bumper... ik kan ze alleen nog maar vinden waarbij de bumper eerst verwijdert dient te worden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Carholder Iphone4s
Gezocht een goede carholder voor een iphone MET bumper... ik kan ze alleen nog maar vinden waarbij de bumper eerst verwijdert dient te worden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De enige oplossing zou een universele houder zijn (kun je uit elkaar schuiven):
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er net één op Marktplaats gezet.
Goedkoop, sterk, simpel en een stuk mooier als veel van die andere houders. Marktplaats.nl > Zuignaphouder voor iPod en iPhone (alle modellen) - Audio, Tv en Foto - Mp3-spelers | Accessoires | Apple iPod |
|
|||
|
|||
Ik heb deze. Goeie kwaliteit, van metaal gemaakt. (!)
RAM Twist Lock Suction Cup Mount with Universal X-Grip |
|
|||
|
|||
ik gebruik deze en vind dat wel goed werken TETRAX De meest elegante auto telefoon PDA en Navigatie ventilatie houder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4s sms | paulineb | iPhone algemeen | 3 | 15-12-11 09:40 |
Iphone 4 dock en carholder voor met brando rubber bumper | NHke | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-10-10 13:05 |
iPhone verstelbare carholder | Pistons | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-12-08 14:59 |
Carholder | McNRiQ | iPhone accessoires en onderdelen | 28 | 27-05-08 23:41 |
|
|