armband om km's bij te houden discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zoek dus een armband - kleine chip om tijdens mijn sportprestaties (voetbal en lopen) het aantal km's bij te houden en andere gegevens... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
armband om km's bij te houden
Hallo,
ik zoek dus een armband - kleine chip om tijdens mijn sportprestaties (voetbal en lopen) het aantal km's bij te houden en andere gegevens... Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Sinds een paar weken heb ik een sportarmband voor mijn iphone in gebruik bij hardlopen. Dat werkt prima. Misschien is het voor voetbal wat kwetsbaar; het zit om je bovenarm. Besteld in Hong Kong. Kostte maar 4 euro (inclusief verzenden). Voor de prijs hoef je het dus niet te laten. |
|
|||
|
|||
Hey,
geef je mij eens linkje daarvan aub? Bedankt! |
|
|||
|
|||
ha elbarre kan je mij ook een linke toezenden
ik zoek ook iets om mee te sporten..Bedankt alvast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een app om mijn uitgaven bij te houden | BlazingAngel | iPhone Apps | 2 | 01-06-11 13:51 |
Beste app financiën bij houden. | Twigg | iPhone Apps | 1 | 22-01-11 12:43 |
Een app om winst ed bij te houden? | janvandijk96 | iPhone Apps | 1 | 22-10-10 11:59 |
Locatie bij houden en op website zetten. | Boy van Baal | iPhone Apps | 0 | 16-07-10 11:37 |
gezocht: app om uren bij te houden | rocksnor | Jailbreak apps en thema's | 10 | 10-04-10 19:09 |
|
|