iphone headset MODDED! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een jaar lang niets anders gebruikt dan mijn sonyericsson in-ear headphones. Die zijn écht wel zijn 40euro waard, diepe bas, zo goed als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone headset MODDED!
ik heb een jaar lang niets anders gebruikt dan mijn sonyericsson
in-ear headphones. Die zijn écht wel zijn 40euro waard, diepe bas, zo goed als geen buitengeluid en zeer helder! toen stapte ik over op men iphone headset omdat ik dat knopje en micro'tje toch zo handig vind! WAT EEN ROTGELUID GEEFT DAT DING !?! doet de iPhone geen goed hoor DUS... kwam tot de beslissing om de sony oortjes op de headset van de iphone te plaatsen. dit was de eerste keer dat ik zoiets heb geprobeerd maar het resultaat is perfect. eerst de oortjes van de headset los solderen en dan alles wisselen met dit als resultaat ! en dit voor de vuilbak of in de klusbox :-p voila :-D :-p enige wat het mij heeft gekost is een soldeerbout want die had ik nog niet groetjes Yannick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Grappig hoor Goedkope oplossing.
|
|||
|
|||
mensen die hun ipod/iphone oordopjes gebruiken hebben ook gewoon geen verstand van muziek of willen hip doen zeg ik altijd gekscherend... het geluid is werkelijk belabberd, en het enigste 'voordeel' aan die dingen is dat iedereen weet dat je er een ipod aan vast hebt zitten...
overigens krijg ik altijd pijn in mijn oren van dergelijke model oordopjes en kan ik alleen in-ear hebben, maar dat heb ik met alle oordopjes van dat model dus dat kun je apple niet kwalijk nemen |
|
|||
|
|||
vroeger met mijn 4G ipod, daar leverde ze wél deftigere oortjes bij maar nu...
raar dat sony ericsson zulke goede in-ears verkoopt... meestal zijn die gsm merken ect brol.... be content van men werk! :-D ben nu aan het twijfelen of ik het kan verbeteren met Bose in-ears :-p |
|
||||
|
||||
gsm merk ??? Sony
|
|
|||
|
|||
ja sonyericsson maar sony oortjes vind ik ook slecht... die in ears hebben gewoon betere klank
|
|
||||
|
||||
Sony heeft ook in-ears! Waar denk je dat die van SE vandaan komen.
Ik heb zelf toch maar besloten voor de V-Moda Duo te gaan. Heb goede in-ears van Sony liggen, maar die zijn alweer een jaar of 6 oud. Kostte toen wel iets van €80, maar goed. Iets nieuws mag wel weer |
|
|||
|
|||
ja ik weet het die zijn eigenlijk sony
laat me eens iets weten hoe dat zit met het geluid als je die vmoda's inhebt... ik bedoel dan hoor je het als die kabeltjes tegen je kleren aanschuren? want dat vind ik wel enorm K*T! |
|
||||
|
||||
Ga ik doen, heb ze eergister besteld, dus hoop ze met een klein weekje binnen te hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPHONE 3Gs headset | The Raptor | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-05-10 21:02 |
iPhone headset vraag | jlmr | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 16-07-08 12:18 |
iPhone Headset Kapot | FlorianG | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 12-07-08 19:19 |
Modded installer app | croiman | iPhone Apps | 15 | 19-05-08 20:45 |
|
|