iPhone Headset Kapot discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds een paar weken zijn mijn originele iphone oortjes kapot. Geen idee hoe het gekomen is maargoed. Nu wil ik dus graag nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Headset Kapot
Hallo allemaal,
Sinds een paar weken zijn mijn originele iphone oortjes kapot. Geen idee hoe het gekomen is maargoed. Nu wil ik dus graag nieuwe kopen maar waar kan ik die het goedkoopste krijgen? Ik heb al bij iStuff en iSupplies gekeken maar daar zijn ze wel 38€!!! Ik wil zo snel mogelijk nieuwe en wil ze dus het liefst uit nederland of van een of andere officiele winkel. Alvast bedankt! FlorianG
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik had die van mij er nieteens bij gekregen.. heel raar maargoed.
op de apple site staat een paar oortjes erbij, precies hetzelfde als ipod oortjes maar dan met microfoon.. waar zou ik deze vandaan kunnen halen? |
|
|||
|
|||
Weet iemand of je, sinds de introductie van de 3G, in Nederland ergens de originele headset kunt krijgen? En zo niet, kan het op een andere manier in het buitenland bijvoorbeeld?
Groeten, Tjedemich
|
|||
|
|||
ik was vrij brak gisterochtend maar meen ze gewoon te hebben zien liggen in de T-Mobile shop... ik neem dus aan dat ze ook in andere winkels waar de iphone verkocht word te koop zijn.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Headset en VOIP?? | Bearke | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-01-11 22:27 |
Apple Headset - kapot? | sanderman | iPhone algemeen | 1 | 14-10-08 18:30 |
Bediening headset iPhone 3G kapot | annejan | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 29-08-08 09:42 |
iphone headset MODDED! | DonYannickova | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 17-04-08 11:16 |
|
|