3G Dock?? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de 3G versie zit nu standaard geen dock..............waar het beste te koop? Thx...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G Dock??
Bij de 3G versie zit nu standaard geen dock..............waar het beste te koop?
Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dock
Nee helaas zit er niet bij..... ennne niet toevallig bij de mijne , heb een paar doosjes zien openen.
Gr Ruud |
|
||||
|
||||
er zit idd geen dock bij ik heb de Dock van de 3G al voorbij zien komen... zal ff voor je kijken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb me dock gewoon bij t-mobile gekocht. kost 40euro. maar je kan hem voor 28 kopen, als je een kortings kaartje vraagt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://store.apple.com/nl/product/MB484?mco=MjQ0ODc
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dock
Citaat:
Hoe kom je aan kortings kaartje??? |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn dock (waar ook mijn bluetooth oortje inkan) bewerkt met een dremel, waardoor hij nu toch past. Scheelt toch weer een paar euro, want zo'n dock is helemaal niet los te kopen. Dan moet je gewoon een nieuw bluetooth oortje kopen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
Dock | macfreaker | iPhone algemeen | 2 | 12-01-08 12:49 |
|
|