betere interne camera voor 3gs, waar te koop? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb nu een iphone 3gs maar ik vind de camera echt veel te slecht, 2-3 megapixel. nou was mijn idee om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
betere interne camera voor 3gs, waar te koop?
hallo iedereen,
ik heb nu een iphone 3gs maar ik vind de camera echt veel te slecht, 2-3 megapixel. nou was mijn idee om een betere 3gs camera te kopen die 5-8 megapixel heeft en die in mijn telefoon bouwen. zoiets als dit maar dan 5-8 megapixel. Deze heeft maar 2-3 megapixel: Repair Parts Replacement Digital Camera Module for iPhone 3GS - Free Shipping - DealExtreme Ik heb rond gezocht maar kan nergens één vinden van 5+ megapixel. Weet iemand anders misschien waar ik zoiets kan kopen via internet? of weet misschien iemand of deze camera (van iphone 4) in die van mij past Repair Part Replacement Back Camera Lens with Flash for iPhone 4 - Free Shipping - DealExtreme alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ehm, kan iOS daar wel mee overweg dan?
|
|
|||
|
|||
ik zou het niet weten
weet iemand anders dat?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aiii, ik ben er ook bang voor dat dat niet gaat lukken
jammer is dat, dan maar 2 mp |
Labels |
3gs, camere, upgrade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: Alternatief voor interne gps iphone 3gs | tobsie | iPhone Navigatie | 6 | 18-06-11 12:51 |
waar te koop? Incase Perforated Snap Case for iPhone 3GS | peerfineer | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 03-06-10 14:15 |
|
|