lader voor iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, kan iemand mij vertellen of ik deze lader kan gebruiken voor de iphone: Reislader USB met landenstekkers ThisiPod dank...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lader voor iphone
hallo,
kan iemand mij vertellen of ik deze lader kan gebruiken voor de iphone: Reislader USB met landenstekkers ThisiPod dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou moeten werken, is ook voor de iTouch. Maar voor 100% zekerheid zou ik de shop ff bellen/mailen
|
|
|||
|
|||
Dan is dit mooier en goedkoper:
World Travel Adapter Kit AC Plug for Apple MacBook 13" - eBay Power, Adapters, Apple Accessories, Apple Computers Components, Computers Networking. (Eindtijd 01-mei-08 20:50:11 CEST) Heb ze zelf ook besteld, binnen een dag of 5 binnen en werkt perfect! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad lader gebruiken voor iPhone | joblamie | iPad algemeen | 31 | 26-11-10 13:12 |
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? | Erik1965 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 31-07-10 00:26 |
Lader Iphone 3g te gebruiken voor Iphone 4 ? | royke-j | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 16-07-10 16:41 |
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa | ikke25 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 14-07-09 22:24 |
Auto lader voor Iphone 3G | Rsport20 | Archief | 2 | 12-11-08 08:25 |
|
|