Ipod(ook phone) met fm transmitter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de zoekfuncite gebruikt maar kon niets iets vinden waar ik wijzer van werd. Daarom de volgende vraag, kan je de fm transmitter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod(ook phone) met fm transmitter
Hallo,
Ik heb de zoekfuncite gebruikt maar kon niets iets vinden waar ik wijzer van werd. Daarom de volgende vraag, kan je de fm transmitter van Kensington: Ook op de Ipod touch en phone gebruiken? gr tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tim,
Ik heb er toevallig gisteren eentje gekocht maar ik krijg 'm niet werkend met m'n iPhone. Met een gewone iPod werkt het wel maar ik ben niet weg van de kwaliteit. Ik heb inmiddels begrepen dat het aardig werkt als je stil staat maar dat het mis gaat als je gaat rijden. Jeroen |
|
|||
|
|||
Citaat:
gr tim |
|
||||
|
||||
Bestaat er soms een applicatie om de Radio remote op de iPhone werkend te krijgen?
|
||||
|
||||
Not yet maar die komt er vast wel of anders maakt Apple wel support in een upcomming firmware
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Mijn Sony autoradio met ipod intergratie werkt wél in combinatie met de iPhone.
Hij geeft na koppeling weliswaar een melding dat de betreffende accessoire niet geschikt is, maar werkt na bevestiging zonder problemen. |
|
|||
|
|||
nou dat doet deze hardware niet hoor, ik sloot em aan en hij deed helemaal niets... balen gwoon kan ik weer terug (stomme verkopers ook! vraag ik, werkt dit op de iphone zecht die ja dat werkt maar dat heb ik al met meer dingen gehad met me iphone mensen wetene het gwoon niet!)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod dock, werkt ook met iPhone? | iRodney | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 07-01-11 15:37 |
werkt ipod adapter cd-ib1002 ook met iphone 3g | mamutskywalker | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-12-08 12:08 |
|
|