Rare vlekken op achterkant door siliconen hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een siliconen hoesje gekocht maar als ik deze om mijn iphone heen doe, dan krijg ik deze vlekken. Het lijken net watervlekken maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rare vlekken op achterkant door siliconen hoesje
Ik heb een siliconen hoesje gekocht maar als ik deze om mijn iphone heen doe, dan krijg ik deze vlekken. Het lijken net watervlekken maar het is helemaal droog. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen want dit is echt lelijk!!
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
lucht of wat vochtigheid dat er tussen zit omdat het niet helemaal tegen de achterkant aansluit?
|
|
|||
|
|||
Ja dat denk ik dus ook, maar hoe haal ik dat weg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb het even geprobeerd maar het blijft hetzelfde :S
|
|
|||
|
|||
Gewoon een siliconenhoesje bij de Action kopen voor een euro...geen vlek te zien!
|
|||
|
|||
Dan ligt 't wellicht gewoon aan het hoesje. Misschien dat 't toch wat vettig is of gewoon iets verkeerd is gemaakt..
|
|
|||
|
|||
Mogelijk is het wat lucht dat er tussen blijft zitten omdat het hoesje niet helemaal vlak is en niet helemaal goed aansluit. Je zou kunnen proberen om de lucht er uit te strijken door de vlekken richting een opening te strijken.
Lukt dat niet dan is ruilen of een andere kopen de enige oplossing... Succes er mee!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
krassen/vlekken achterkant!? | Quintenajax | iPhone algemeen | 2 | 12-06-11 00:00 |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
siliconen hoesje nu al kapot! | buzz4 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 02-07-09 11:23 |
Wat is de dunste siliconen case (3G)? | hans-wouter | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 26-01-09 17:38 |
Siliconen hoesje laten krimpen? | marcoryn | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 21-04-08 22:25 |
|
|