krassen/vlekken achterkant!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb de Griffin reveal case voor de iphone 4 sinds ik de iphone 4 midden dit jaar heb. Zeer tevreden over de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krassen/vlekken achterkant!?
Beste,
Ik heb de Griffin reveal case voor de iphone 4 sinds ik de iphone 4 midden dit jaar heb. Zeer tevreden over de iphone 4. Echter lijkt het dat er allemaal krassen op de achterkant van mijn iphone 4 zitten terwijl ik die case gewoon gebruik. Kan niet voelen dat het krassen zijn, wat zijn het dan? Met een doekje met vloeistof kan ik het niet weghalen. Iemand weet wat te doen? ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting http://img258.imageshack.us/i/img6194.jpg/ ImageShack® - Online Photo and Video Hosting |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Folie op je schermen had dit voorkomen.
|
|||
|
|||
Ik denk dat je nu beter een nieuwe behuizing kan kopen als je vlekken/krassen niet weg gaan. Hier heb je er een zwarte voor 39,95 iPhone 4 behuizing zwart - iPhoneHuis
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krassen iphone 3gs achterkant | Upodtouch | iPhone algemeen | 6 | 29-11-10 22:12 |
Mensen pas op met je nieuwe iphone4 krassen achterkant. | zenid | iPhone algemeen | 6 | 21-09-10 18:49 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
vlekken op het scherm van de 3GS | blaugrana | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 19:43 |
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! | STASKO | Muziek, foto & video | 7 | 03-03-08 23:43 |
|
|