Headphone mic + remote defect discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Had vanmiddag weer een mislukt gesprek omdat opeens mijn remote het begaf. Nou ben ik hier dus absoluut weer niet happy mee, is alweer mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Headphone mic + remote defect
Had vanmiddag weer een mislukt gesprek omdat opeens mijn remote het begaf. Nou ben ik hier dus absoluut weer niet happy mee, is alweer mijn 3de set aan in-ear apple headphones waarbij een defect op treed. En bij lange na niet na bv. 3 jaar oid, ik heb deze nog geen 2 jaar geloof ik.
Iemand hier ook ervaring mee? En denken jullie dat ik hier nog wat mee kan, via garantie? Is toch belachelijk dat je 80 € neerlegt voor iets wat niet lang mee gaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goede opmerking ja. Maar over het algemeen ben ik wel iemand die er zeer goed mee om gaat, heb deze set zelfs uit voorzorg nooit het opberg doosje gebruikt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
remote mic recording app | Artey | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-02-11 17:31 |
Probleem oplossen als remote + mic niet meer reageren | jong | iPhone algemeen | 0 | 06-02-10 14:42 |
Iphone mic remote gebruiken voor andere apps | Driesdk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-10-09 12:35 |
|
|