//

iPhone 5 werkt niet meer in de auto via USB

iPhone 5 werkt niet meer in de auto via USB discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helleu, sinds ik mijn iPhone 5 heb kan ik deze niet meer afspelen op mijn Bose autoradio, heeft het de eerste keer gedaan en erna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-12, 19:59
Valen10 Valen10 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 17
Standaard iPhone 5 werkt niet meer in de auto via USB

Helleu,

sinds ik mijn iPhone 5 heb kan ik deze niet meer afspelen op mijn Bose autoradio, heeft het de eerste keer gedaan en erna niet meer.

Op zich raar dat ie het wel de eerste keer heeft gedaan, omdat ik had begrepen dat doordat ze aantal pins minder in de laders hebben de iPod out functie hebben 'verwijderd'.. Het opladen werkt wel gewoon maar afspelen niet meer.
Nu schijnen er verloopjes te zijn dat het wel zou moeten werken, echter kan ik deze (nog) niet vinden. En volstaat dan wel een 30 pins adapter met een oude usb kabel?

Iemand het zelfde problee? Of mooier nog een oplossing !!!
Luister gewoon veel muziek in de auto en wil dan lekker mijn eigen muziek kunnen afspelen..


Thx in advance !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-12, 20:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De acceccoires zijn maar binnen 1-2 weken beschikbaar, ik zit er ook op te wachten, voor mijn muziek te horen in de wagen; ik heb nen ipod ingang in mijn auto, lekker handig, 1 kabel gekocht in de krefel en je kan die zo meteen aansluiten op je iPhone, dan open ik de app djay en laat ik de mix draaien en via de radio op aux zetten natuurlijk.
  #3  
Oud 09-10-12, 20:39
Valen10 Valen10 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 17
Standaard

Zal idd eens kijken of ik tijdelijk nog ff zo'n kabeltje heb liggen... Hoop wel dat ik straks gewoon weer normaal met 1 kabel kan luisteren en laden...
  #4  
Oud 09-10-12, 21:00
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ik deed het met een FM transmittor, inpluggen en een vrij radiostation zoeken en daar muziek op laten afspelen. Ondertussen wordt je accu ook opgeladen, ik wacht nu op een 30p naar 8p adapter... Hopelijk is dit een oplossing voor mij...
  #5  
Oud 09-10-12, 22:44
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

Ik gebruik gewoon een bluetooth carkit.
__________________
Iphone de enige echte. hebbe hebbe hebbe.
  #6  
Oud 10-10-12, 08:28
Valen10 Valen10 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 17
Standaard

Kan ik ook, alleen gooit ie dan alles in 1 map... Via de kabel kan ik selecteren op artiest/nummer/genre etc... Anders blijf ik scrollen :-(
Via de 30 pins connector werkte t top, met die adapter hoop ik toch echt dat ie het weer gaat doen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
auto lader werkt niet meer na nw upload pamaco69 iPhone algemeen 2 15-08-10 23:39
auto lock werkt niet meer na install advanced preference fcruizer iPhone algemeen 4 19-12-09 00:34
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 akk iPhone algemeen 0 09-07-09 13:59
Usb aansluiting werkt niet meer! JoeyEhv Archief 3 04-05-09 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.