Appelhoes.nl discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iedereen, Ik heb een lederen hoes besteld voor mijn Iphone5. Ik kreeg net mijn pakketje binnen via de post en er zat een NEP ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appelhoes.nl
Beste Iedereen,
Ik heb een lederen hoes besteld voor mijn Iphone5. Ik kreeg net mijn pakketje binnen via de post en er zat een NEP hoesje in!! ipv een leren Iphone5 hoesje zat er een NEP wollen (onbruikbaar) hoedje in.. 40 euro lichter en dus opgelicht! Pas op voor appelhoes.nl stelletje oplichters... Ga morgen toch nog even contact opnemen met de politie want dit is echt belachelijk! Wees gewaarschuwd... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Applehoes of appelhoes?
En over de 1e aanbieder loopt al een topic, |
|
|||
|
|||
Loopt indd al een topic over.
Laatst gewijzigd door Merlijn3; 17-10-12 om 00:01. |
|
|||
|
|||
Ik gok dat 'ie gewoon het verkeerde hoesje in jouw enveloppe heeft gestopt, is het toevallig van het merk Colcasac?
|
|
|||
|
|||
Heb je wel eerst contact met hem opgenomen, je beschuldigd hun nu wel erg direct!!
|
|
|||
|
|||
Precies, de politie inlichten voordat je contact hebt (proberen) te zoeken met de leverancier vind ik een wat vreemd stappenplan…
|
|
||||
|
||||
Omdat hier al een topic over loopt (zie zoekfunctie).
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand ervaring met appelhoes.nl? | missym | Koopinformatie Nederland | 72 | 07-07-14 09:29 |
Ervaring met Appelhoes.nl | Geo | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 08-09-11 21:10 |
Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl? | Yaoo | Koopinformatie Nederland | 1 | 27-05-11 00:30 |
|
|