iPhone 5 hoesje en beurs in één discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vader is binnenkort jarig en hij is op zoek naar een hoesje voor zijn iPhone 5 waar hij tegelijkertijd ook briefgeld in kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 hoesje en beurs in één
Hallo,
Mijn vader is binnenkort jarig en hij is op zoek naar een hoesje voor zijn iPhone 5 waar hij tegelijkertijd ook briefgeld in kan bewaren. Ik heb op verschillende websites gekeken, maar geen geschikt hoesje gevonden. Iemand een idee waar ik een dergelijk hoesje wel kan vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op marktplaats naar de book book cases van twelve south. Leuke hoesjes die aan je omschrijving voldoen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben er heel tevreden over en wil echt geen andere meer. Je blijft het design van je iphone zien en toch heb je alles bij de hand. Enig nadeel is dat je geen klein geld(metaal geld) erin kwijt kan. Daarvoor kocht ik zo'n klein zakje voor aan je sleutelhanger te hangen om metaal geld in te friemelen... De ideale oplossing. Ik hoef nooit meer te zoeken achter mijn portefeuille
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenzij je je schuldig wilt maken aan het kopen van namaak producten kun je het beter niet op marktplaats kopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op zoek naar een bepaald hoesje voor iPhone 4S | Mycoz | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 03-12-11 12:21 |
Wel een iphone 4 en geen hoesje willen gebruiken? | toet | Koopinformatie Nederland | 3 | 31-07-10 08:38 |
|
|