Iphone 4GS origineel midden frame gezocht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Iemand van jullie misschien een midden frame swap gedaan naar een andere kleur en je origineel ligt in de schuif. Wel Ik zoek een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4GS origineel midden frame gezocht
Hallo,
Iemand van jullie misschien een midden frame swap gedaan naar een andere kleur en je origineel ligt in de schuif. Wel Ik zoek een origineel midden frame (metalen midden gedeelte van de telefoon) in goede krasvrije toestand. Mijn ziet er niet uit door gebruik te maken van een cover hier geraakte vuil tussen en maakte heel wat putjes en krassen. Let wel ik zoek een origineel en niet een kopie! Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS (origineel) IOS4 terug naar 3.13 origineel? | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 20-07-10 15:46 |
Iphone frame met Swarovski Crystals | gserban | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 31-10-09 19:00 |
Gezocht origineel LockClock.ttf font | digital1973 | iPhone algemeen | 7 | 24-05-09 15:19 |
Iphone blijft zwart met apple in het midden | irma | Unlock [archief] | 11 | 22-11-07 21:08 |
|
|