Reparatie voor iPod volumeknop, waar? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) In November heb ik mijn bovenste volumeknop van mijn iPod verloren. Hij is er afgegaan, dus nu wil ik een nieuwe volumeknop erop. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatie voor iPod volumeknop, waar?
In November heb ik mijn bovenste volumeknop van mijn iPod verloren. Hij is er afgegaan, dus nu wil ik een nieuwe volumeknop erop. Weet iemand of en waar ik dit kan doe? Zou fijn zijn aangezien ik al meerdere winkels heb afgebeld die mijn vraag niet konden beantwoorden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Woon je in Nederland of België?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik woon in Nederland.
|
|
|||
|
|||
Schermgebroken.nl heeft hem voor mij vervangen in der tijd.
|
|
|||
|
|||
Zie een volumeknopbehandeling niet staan op de site. Zeker?
|
|
|||
|
|||
Dan moet je ze even een mailtje sturen, mijn ipod touch 4g hebben ze in iedergeval netjes voorzien van een nieuw volume knopje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 4G scherm reparatie issues | Caia | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-03-13 18:53 |
Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie | noelite | iPhone algemeen | 2 | 05-06-12 18:55 |
ipod na reparatie | giggidy | iPhone algemeen | 4 | 14-01-11 08:24 |
Ervaring reparatie door ipod-service.nl | iPhonegeek | Archief | 26 | 06-01-09 18:08 |
ipod touch waar te koop | cesaf | Archief | 2 | 12-10-08 21:31 |
|
|