iPhone 5 auto houder/lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, ik heb voor mijn iphone 4 en 4s altijd de Belking TunebaseFM gebruikt. Nu ben ik van plan om de iPhone 5 te halen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 auto houder/lader
Vraagje, ik heb voor mijn iphone 4 en 4s altijd de Belking TunebaseFM gebruikt. Nu ben ik van plan om de iPhone 5 te halen en die heeft natuurlijk de lightning aansluiting.
Weet iemand of er een vergelijkbare oplossing bestaat? Het fijne van de Tunebase is dat hij in de 12v aansluiting gaat wat tevens de houder is. (scheelt een hoop snoertjes en lelijke zuig afdrukken op de voorruit). Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone actieve houder voor auto? | bvstrien | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 27-07-12 16:52 |
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? | Erik1965 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 31-07-10 00:26 |
Hardware: Auto lader / Houder | Dinky | iPhone Navigatie | 22 | 16-09-09 12:45 |
Auto lader voor Iphone 3G | Rsport20 | Archief | 2 | 12-11-08 08:25 |
Houder voor in de auto iphone/itouche | midon | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 20-05-08 21:12 |
|
|