Vervangen scherm IPhone5 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een relatie van me moest € 260,00 betalen voor een nieuw scherm. Heeft nog iemand anders hier ervaringen mee ? En zo ja waarom is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervangen scherm IPhone5
Een relatie van me moest € 260,00 betalen voor een nieuw scherm. Heeft nog iemand anders hier ervaringen mee ? En zo ja waarom is dit verschrikkelijk duur in vergelijking met de IPhone 4.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nieuw en schaars op de markt momenteel
|
|
|||
|
|||
Er zitten sensoren in het scherm verwekt en die zijn duur om te maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het niet dat in de nieuwe iPhone 5 het glas-scherm-digitizer één geheel zijn?
Gemakkelijk te vervangen maar in zijn geheel en dus duurder. De vorige generaties waren anders. |
|
|||
|
|||
Kun je niet beter eerst kijken of er garantie op zit?
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 schermen uit US
De schermen voor de iPhone 5 worden in US geproduceerd. Dat betekent dat Apple de "illegale" verkoop aan servicecenters kan voorkomen, dat maakt dat de prijs hoog blijft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ow vreemd hoe kan het dan dat op de schermen die ik hier heb liggen staat made in China? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm vervangen 3gs | lbeuker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 29-07-11 19:50 |
Ipod 4g scherm vervangen. | TheJanster | iPhone algemeen | 2 | 13-02-11 15:00 |
Scherm vervangen ? | Bartje | iPhone algemeen | 13 | 18-06-10 13:26 |
Scherm vervangen..? | RFE | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 19-03-09 13:37 |
|
|