Waar kan ik goedkoop onderdelen kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb afgelopen week een Iphone 3G op marktplaats gekocht om een beetje aan te sleutelen. Ik heb de Iphone eens van binnen bekeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik goedkoop onderdelen kopen?
Hallo,
Ik heb afgelopen week een Iphone 3G op marktplaats gekocht om een beetje aan te sleutelen. Ik heb de Iphone eens van binnen bekeken en ben er achter gekomen dat er nieuwe onderdelen besteld moeten worden. Nou is mijn vraag of iemand weet waar ik goedkoop onderdelen kan bestellen. Dus bij deze: Waar kan ik goedkoop onderdelen bestellen om mijn Iphone 3G mee te kunnen maken. Mvg Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone 3G Parts - iFixit
bijvoorbeeld maar als je gaat googleen zoek ook naar gebruikers ervaring van de site waar je op uit komt (scheelt veel geld) |
|
|||
|
|||
Oké, ik zal eens gaan kijken
Heel erg bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg Paul! |
|
||||
|
||||
Als je het wat sneller wilt hebben, heb zelf wel goede ervaringen met ifixed.nl.
|
|
|||
|
|||
Ik vind heel eerlijk gezegd ifixed soms nog best wel prijzig met de kosten
|
|
|||
|
|||
Ik koop altijd m'n onderdelen bij TS Shop. Moet je ff googelen.
Betalen met paypal en dag erna in huis. Dus geen twee weken wachten ;-) |
|
|||
|
|||
Het goedkoopste dat ik ken is Miniinthebox.com.
Meerdere vrienden hebben daar iets gekocht, het kan echter wel lang duren voordat je je accessoire krijgt. Maar de prijs is dan ook niets en je hebt een gigantisch assortiment om uit te kiezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar onderdelen moederbord kopen? | knibber | iPhone algemeen | 0 | 18-04-12 12:45 |
iPhone 4: Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken? | khalidinio | Unlock | 9 | 15-11-11 11:49 |
Waar kan ik een Iphone kopen ? | Dazzle | Archief | 4 | 24-02-08 19:26 |
|
|