iPhone 4 gevallen. Wat vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 4 is gevallen en het beeldscherm is kapot. Het touchscreen werkt nog gewoon. Wat moet ik vervangen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 gevallen. Wat vervangen
Hallo,
Mijn iPhone 4 is gevallen en het beeldscherm is kapot. Het touchscreen werkt nog gewoon. Wat moet ik vervangen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Brezel. Lcd Touchscreen en glasplaat
|
|
||||
|
||||
Nee, volgens mij niet. Ik zie daar geen LCD. Is waarschijnlijk alleen de digitzer+glasplaat.
Dit heb je nodig: http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...iphone-4-zwart
|
|||
|
|||
Het is een digitizer lcd touch screen voor iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Het is een digitizer glasplaat
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met LCD's van deze webshop: Full Front Assembly Wit Origineel voor iPhone 4
Of andere shops waar ze hoge kwaliteit LCD+Digitizers verkopen? Op Ebay verkopen ze veel crap lees je zo hier en daar. Icracked en Ifixit schijnen wel goed schermen te hebben, maar die zijn een stuk duurder plus nog circa 30 dollar verzendkosten. Wordt dan erg duur voor een inmiddels verouderde Iphone 4. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone 3gs is in de wc gevallen, wat nu? | free1995my | iPhone algemeen | 1 | 19-11-12 22:20 |
iphone gevallen | egeltje119 | iPhone algemeen | 9 | 20-03-11 14:38 |
Iphone in de wc gevallen.... | pascalbrouwers | Archief | 4 | 26-11-10 11:04 |
iPhone in de wc gevallen | RoyalMess | iPhone algemeen | 38 | 19-03-10 17:37 |
gevallen iphone | flupieke | Unlock [archief] | 1 | 24-05-08 15:15 |
|
|