Mijn iphone 3gs is in de wc gevallen, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haloo allemaal, Ik heb mijn iphone in de wc laten vallen en weet niet of ie het nog doet... Alle vocht is er volgens mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 3gs is in de wc gevallen, wat nu?
Haloo allemaal,
Ik heb mijn iphone in de wc laten vallen en weet niet of ie het nog doet... Alle vocht is er volgens mij nu wel uit maar als ik hem aan wil krijgen dan moet ik hem in de oplader doen en dan gebeurt er niet meer dan dat hij het apple teken weergeeft en vervolgens weer uitgaat... Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Daarmee kun je zien dat je in dit topic terecht kunt. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. Je kunt verder advies vragen in het aangereikte topic. Succes! // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) | tanja1966 | iPhone algemeen | 1 | 21-02-12 17:22 |
mijn iphone blijft op herstelmodus steken, wat nu? | jamalo | iPhone algemeen | 4 | 14-10-11 22:54 |
Ben al mijn software van mijn iphone 3gs kwijt | Richard29 | iPhone algemeen | 7 | 26-07-11 14:43 |
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS | dennis33 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-10 01:00 |
wat is met mijn iphone aan de hand???? | jcpearl | iPhone algemeen | 9 | 09-02-10 14:07 |
|
|