iPhone 4 accu kapot? Werkt alleen aan de lader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb hier een iPhone 4 van een maat waarvan de accu volgens mij kapot is. Aan de stroomstekker werkt deze nog perfect en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 accu kapot? Werkt alleen aan de lader
Hi,
Ik heb hier een iPhone 4 van een maat waarvan de accu volgens mij kapot is. Aan de stroomstekker werkt deze nog perfect en start op en gaat aan. Zodra ik de iPhone loskoppel van de stroomkabel valt die uit en krijg ik hem ook niet meer aan. Duid op een defecte accu lijkt mij? Heb hem al losgedraaid en had de hoop dat de connector los zat maar dit was niet het geval. Of kan het eventueel nog een ander probleem zijn? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een 4S heeft normaal toch nog garantie? maar aangezien je hem hebd opengehaald vrees ik daarvoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu iPhone 4 kapot | sstfn | iPhone algemeen | 1 | 19-11-12 15:31 |
iPhone accu kapot? | emolema | iPhone algemeen | 1 | 23-08-12 10:45 |
iphone 3g doet het alleen aan een lader... | Titoo | iPhone algemeen | 4 | 30-03-11 06:43 |
HELP! Iphone start niet op alleen logo aan lader | Loebas | iPhone algemeen | 1 | 10-11-09 10:14 |
Iphone werkt alleen aan oplader | iVoodoo | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 17:56 |
|
|