//

Iphone 5 werkt niet met dockspeaker

Iphone 5 werkt niet met dockspeaker discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een iPhone 5S 64G. De telefoon werkt uitstekend, ik ben er blij mee. Máár het lijkt er op alsof ik niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-13, 10:21
Yvet Yvet is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard Iphone 5 werkt niet met dockspeaker

Sinds kort heb ik een iPhone 5S 64G. De telefoon werkt uitstekend, ik ben er blij mee.
Máár het lijkt er op alsof ik niets meer heb aan mijn 2 Sony dockspeakers, die ik heb gekocht toen ik nog een iPhone 3 had. Geweldig! En opladen én muziek luisteren. Ook met de iPhone 4 werkte het prima. De lightning pin past past echter niet op de aansluiting van de dockspeaker.
Met een (officiële Apple) adapter kan ik de telefoon wel opladen, maar muziek komt er niet meer uit. De adapters kosten €30 per stuk, ik heb er 2, omdat ik daarmee de dockspeakers gewoon zou kunnen blijven gebruiken. Veel geld voor zo'n klein dingetje, maar als het werkt dan is het de investering wel waard.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik geen nieuwe dockspeaker hoef aan te schaffen en mijn huidige kan blijven gebruiken (dus zowel opladen als speaker gebruiken?).

Alvast dank voor de tips!
Yvet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-13, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In de beschrijving van die adapter staat:

Citaat:
*Sommige 30-pens-accessoires worden niet ondersteund.
dan zullen die Sony dock speakers wel in die categorie vallen (denk ik).

Lightning-naar-30-pens-adapter - Apple Store (Nederland)
Reageren

Labels
dockingstation, iphone 5s 64gb, lightning adapter



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S werkt niet met T-mobile manomoker Odido (T-Mobile) 17 21-10-11 12:21
Iphone herstellen met firmware 3.1.3 werkt niet. xPTRICIAAA iPhone algemeen 0 08-07-10 17:06
TV out werkt niet op Iphone 3GS met 4.0 knutsenknut iPhone algemeen 7 30-06-10 16:27
Iphone werkt niet meer met itunes ? joranvdl iTunes 0 16-06-10 12:05
werkt groupwise niet? met de iphone valiechemicalie iPhone algemeen 1 02-07-08 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.