Audio splitter met extension cable discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb van DX deze artikelen besteld maar weet iemand hoe dit werkt met een Ipad/Iphone ? 3.5mm Audio Jack Splitter - Free ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Audio splitter met extension cable
Beste allen,
Ik heb van DX deze artikelen besteld maar weet iemand hoe dit werkt met een Ipad/Iphone ? 3.5mm Audio Jack Splitter - Free Shipping - DealExtreme en 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M) - Free Shipping - DealExtreme ( Sku : 5212 en 5157 ) gr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, hiermee kan je twee koptelefoons aansluiten op 1 audiopoort. En de ander is een verlengkabel
|
|
|||
|
|||
dat weet ik. alleen ze werken niet. Als je naar de headphonejack kijkt zie je 2 zwarte 'strepen' heeft dat er misschien mee te maken ? Want bij de iphone oordopjes heb je 3 strepen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de apple headphone is dat 3, links, rechts, ground en remote bediening (opnemen, volume lager/hoger etc) Als de splitter niet werkt kan dat aan de afwerking er van liggen. Probeer die splitters eens op een ander apparaat, kijken of die daar wel op werkt. Ik weet namelijk dat splitters wel gewoon werken op iphones. Waarschijnlijk heb jij een slecht kwaliteitsproduct in handen |
|
|||
|
|||
Citaat:
groettjesssss |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Dock Extender/Extension? | RoyalMess | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-10-11 22:23 |
Earpeace kapot na gedoe met ribbon cable 3 | Raid3rNL | iPhone algemeen | 1 | 04-10-10 10:55 |
Audio problemen met 3G | iTim.L | iPhone algemeen | 1 | 28-10-09 13:11 |
|
|