iPhone5 valt steeds weg op carkit, in tegenstelling tot 3GS en 4! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in beide auto's een inbouw-Nokia CK-7W bluetooth carkit. Deze werkt in combinatie met iPhone3GS en iPhone4 perfect. Ook de Samsung Note doet het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone5 valt steeds weg op carkit, in tegenstelling tot 3GS en 4!
Ik heb in beide auto's een inbouw-Nokia CK-7W bluetooth carkit. Deze werkt in combinatie met iPhone3GS en iPhone4 perfect. Ook de Samsung Note doet het prima.
Echter sinds ik een iPhone5 gebruik krijg ik te horen dat mijn geluid bij e ander steeds wegvalt en dat ik slecht verstaanbaar ben. Dat is in beide auto's het geval en alleen met de 5. Kortom, wat zou de oorzaak kunnen zijn (bluetoothversie, protocol, etc.?)? En de belangrijkste vraag: is er wat aan te doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid valt steeds weg | netserke | iPad algemeen | 10 | 03-06-13 12:48 |
Wi-Fi iphone5 valt weg | ejhuising | iPhone algemeen | 1 | 13-05-13 13:12 |
Belgeluid valt weg na ontkoppelen carkit | edwin240479 | iPhone algemeen | 9 | 12-03-12 19:00 |
iPhone 3GS valt steeds uit! Beide knoppen ingedrukt houden tot die aangaat :S!! | mali112 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-11 14:16 |
3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg. | Arjen_R | iPhone algemeen | 2 | 18-07-09 14:08 |
|
|