iPhone 5 batterij leeg binnen 2h. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een iPhone 5 en mijn batterij is naar 4 uur normaal gebruik helemaal leeg. Soms sluit ie af bij 20% en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 batterij leeg binnen 2h.
Hallo iedereen,
Ik heb een iPhone 5 en mijn batterij is naar 4 uur normaal gebruik helemaal leeg. Soms sluit ie af bij 20% en als ik hem dan aan de lader leg dan start ie weer op en is hij weer 40%.. Is het nog waard om een nieuwe batterij te kopen en deze zelf te vervangen zoals dit: iPhone 5 Battery Replacement - iFixit Met deze batterij: iPhone 5 Replacement Battery (616-0613, 616-0611) - iFixit Of denken jullie dat ik hem beter kan laten repareren door een turk in de stad? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan hem ook laten repareren door een hollander in de stad. De nationaliteit van de reparateur maakt niet veel uit zolang de juiste accu gebruikt wordt met het juiste Apple Part Number (APN).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S wordt heet en batterij binnen 5u leeg | Fihia | iPhone algemeen | 41 | 10-07-13 20:54 |
Batterij Iphone 4 binnen 2 uur leeg | Marlous26 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-12 13:41 |
Batterij binnen 4 uur leeg | chevrolet | iPhone algemeen | 9 | 19-08-11 22:27 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
Batterij binnen 1 dag leeg | Larsmanson | Unlock [archief] | 3 | 24-04-08 19:39 |
|
|