Iphone 5 cover in 2-delen, hoe noemt men dat en waar vind ik het? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een covertje dat bestaat uit 2-delen die je eigenlijk over je iphone moet heenschuiven. Het is gemaakt van harde plastiek. De 2 stukjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 cover in 2-delen, hoe noemt men dat en waar vind ik het?
Ik zoek een covertje dat bestaat uit 2-delen die je eigenlijk over je iphone moet heenschuiven.
Het is gemaakt van harde plastiek. De 2 stukjes klikken in elkaar. Ik had dit vroeger bij men iphone 3gs maar ik vind deze nergens voor een iphone 5. Ik kan het moeilijk uitleggen hoe het eruitziet maar het is een beetje zoals de battery-cover hieronder maar dan zonder batterij. Mophie Juice Pack Helium Apple iPhone 5 / 5S Silver - Smartphoneshop.be Kan iemand me vertellen waar ik deze covers kan vinden of hoe ze juist heten? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
miniinthebox.com heeft ze vast wel
|
|||
|
|||
ik ben heel veel hoesjes afgegaan maar heb ze spijtig genoeg niet gevonden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard doet het niet zoals het hoort iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? | iPhoneWolfGirl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-08-11 18:57 |
waar vind ik het inbelnummer om te smsen op iphone 3GS?? | tieneke32 | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 22:15 |
Waar vind ik het? Update 1.1.3 => 2.2.0 | M.Sergio | Archief | 3 | 07-12-08 23:26 |
Brandstofprijzen belgië- vind waar tanken het goedkoopst is | whatnow | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 21:08 |
|
|