waar vind je zelfgemaakte hoesjes voor 5c? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb zelf geen iphone, maar ik zou graageen iphone hoesje laten maken voor iemand anders. maar hij heeft een iphone 5c, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar vind je zelfgemaakte hoesjes voor 5c?
hallo iedereen, ik heb zelf geen iphone, maar ik zou graageen iphone hoesje laten maken voor iemand anders.
maar hij heeft een iphone 5c, en als ik kijk op internet zie ik altijd maar staan hoesjes voor 5/5s weet er iemand een site voor hoesjes van 5c of als de hoesjes van 5/5s ook passen op een iphone 5c ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de maat van de iphone 5,5C en 5S zijn allemaal gelijk.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
iPhone: Waar vind ik de IPSW voor Redsnow?? | DaMeastro | Jailbreak | 1 | 05-07-10 20:47 |
Waar vind ik dock adapters voor iPhone 1.0? | Spikes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-07-08 15:13 |
Waar ? vind ik | gmlens | Archief | 1 | 10-02-08 12:14 |
|
|