Waar iPhone onderdelen inkopen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar goede adressen om iPhone onderdelen in te kopen. Ik ben onder andere op zoek naar OEM schermen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar iPhone onderdelen inkopen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar goede adressen om iPhone onderdelen in te kopen. Ik ben onder andere op zoek naar OEM schermen voor de iPhone 4 en 4s. Op ebay zijn er ontzettend veel verkopers maar ik heb geen idee van de kwaliteit. Sommige sellers claimen al OEM schermen te verkopen voor €20. Kan dit kloppen? Hebben jullie goede ervaringen met bepaalde (chinese)webshops of bepaalde ebay sellers? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedkoop is vaak duurkoop , wat sellers claimen met bij geleverde foto,s is in werkelijkheid vaak anders en kom je bedrogen uit ,
Wil je ze goedkoop inkopen blijft het altijd een gok |
|
|||
|
|||
Vandaar dat ik op zoek ben naar ervaringen van anderen.
Heeft iemand tips voor bepaalde ebay sellers? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 trilt niet, mute defect, waar onderdelen ? | ViktorA | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-12-13 09:58 |
Waar kan ik goedkoop onderdelen kopen? | Paultjepils3 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 10-09-13 22:24 |
Iphone onderdelen waar te vinden | PapoNL | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 06-08-13 21:12 |
waar onderdelen moederbord kopen? | knibber | iPhone algemeen | 0 | 18-04-12 12:45 |
Inkopen Iphone 4 | ALV | Koopinformatie Nederland | 6 | 24-09-10 11:10 |
|
|