Weet iemand ?? (Auto houder) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb ooit op de frontpage bij een accesoires topic een comment gezien van een medelid. Hij had een url gepost van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand ?? (Auto houder)
Beste forumleden,
Ik heb ooit op de frontpage bij een accesoires topic een comment gezien van een medelid. Hij had een url gepost van een auto houder die op de airvents opgehangen moet worden. Het is een hele simpele houder van ijzer/rubbercoating en net komt het meeste overheen met een lange paperclip die gevouwen is. Weet iemand welke houder ik bedoel? Alvast bedankt! Mcg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 auto houder/lader | _kay_ | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 29-01-13 19:45 |
iPhone actieve houder voor auto? | bvstrien | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 27-07-12 16:52 |
Welke iPhone 4 houder voor de auto | pascalbrouwers | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 26-11-10 19:52 |
Hardware: Auto lader / Houder | Dinky | iPhone Navigatie | 22 | 16-09-09 12:45 |
auto houder 2g... met wensen | Reloader | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 24-06-09 21:27 |
|
|