iPhone 6 welke case? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb geen case rond de iphone 6 enkel een ultimate shield beschermt ook goed tegen krassen en kan ik lekker genieten van het uitzicht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb geen case rond de iphone 6 enkel een ultimate shield beschermt ook goed tegen krassen en kan ik lekker genieten van het uitzicht van de iphone 6 zonder cover .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben van plan deze case te kopen voor mijn iPhone 5, is die aan te raden? Voelt hij zwaar aan of niet?
|
|
|||
|
|||
Ik krijg deze week binnen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is van Switch easy Tones
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een case met een opstaande rand zodat hij niet plat op het scherm kan vallen. Iemand tips?
|
|
|||
|
|||
Ik vind het vooral belangrijk dat een case er MOOI uit ziet, als jongen vind ik het een beetje raar om met een vrouwelijke case rond te lopen. Maar bij & Other Stories (prachtige winkel waar mijn vriendin winkelt) heb ik een gave case gekocht, mooie abstract en niet per sé vrouwelijk.. Ook al is het een dameswinkel haha!
|
|
||||
|
||||
Tech 21 case gaat mij niet alleen om mooi eruit zien ook goede bescherming
|
|
|||
|
|||
Om er nog even op terug te komen, de case heb ik nu een aantal weken in bezig en hij is nu al aan het afbladderen... Jammer van de mooie case van & Other Stories...
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Heb net een nieuwe iPhone 6s goud besteld en weet niet of ik voor een hoesje (book) moet gaan of eerder een case. Ik wil zowel bescherming voor mijn iPhone als ook kunnen genieten van de schoonheid ervan. Ps voor mijn iPhone 4 had ik een los hoesje waar ik de gsm helemaal kon uithalen. Wel een screenprotector maar die neem ik nu niet meer. Alle tips welkom. Bedankt alvast.
|
|||
|
|||
Ik heb deze vorige week op http://www.phonecasekopen.nlgekocht. En dat voor maar €2,-.. Eindelijk een goed hoesje voor mijn iPhone gold.. is zo zonde als er niks meer van te zien is. Laatst gewijzigd door chillipepper; 21-11-16 om 20:16. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s met apple case welke sleeve past daarbij | Heik71 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-12-13 16:22 |
Welke case?? | SjaccoPopino | iPad accessoires en onderdelen | 5 | 26-07-11 14:18 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
Welke case? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-04-10 11:09 |
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? | huppel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-06-09 13:51 |
|
|