iPhone 6 sportband hardlopen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben al enkele tijd op zoek naar een sportband voor m'n iPhone 6. Ik kan nergens goede vinden, alleen deze van Belkin komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 sportband hardlopen
Hi,
Ik ben al enkele tijd op zoek naar een sportband voor m'n iPhone 6. Ik kan nergens goede vinden, alleen deze van Belkin komt enigszins in de buurt: Slim-Fit Plus-armband voor iPhone 6 | Belkin maar die is nergens leverbaar. Heeft iemand van jullie een idee/tip waar ik sportband voor de 6 snel en voor een redelijke prijs kan kopen? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gsmpunt.nl verkoopt m. Eerst hit op Google
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik kan zien hebben ze de armband voor de iPhone 6 ook hier niet op voorraad. Dus bedankt voor het Googlen, maar helaas...
Ben zelf namelijk ook naarstig op zoek naar een geschikte armband. Tot nu toe geen succes. |
|
|||
|
|||
Kijk eens op aliexpress.com
Ik heb al meerdere cases besteld voor de iphones... zéér goedkoop, geen verzendkosten, wel een tijdje wachten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nike Sportband en iPad2 | Gaussie76 | iPad algemeen | 0 | 22-02-12 12:53 |
Hardlopen met iPhone | Vier | iPhone Apps | 42 | 16-09-10 14:28 |
Accessoire voor hardlopen iPhone | Lepman | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 16-04-10 17:54 |
Nike+ Sportband koppelen aan iPhone? | Yvarladze | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 15-08-09 16:19 |
|
|