De originele case voor iPhone 6 ervaringen. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te twijfelen over de originele case van Apple voor de iPhone 6 En ben benieuwd wie hem heeft en hoe je ervaringen er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De originele case voor iPhone 6 ervaringen.
Ik zit te twijfelen over de originele case van Apple voor de iPhone 6
En ben benieuwd wie hem heeft en hoe je ervaringen er mee zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem sinds een paar dagen in gebruik, bevalt mij super. Sluit naadloos aan om het toestel en geeft mij een goed beschermd gevoel. Waar ik erg blij mee ben is dat de iPhone 6 met de case in mijn jbl dock past!
Ik heb de zwarte uitvoering, en heb hem voor gebruik ingespoten met leerspray om hem vuil en water afstotend te maken. Zo zou hij langer mooi moeten blijven! Wat mij betreft een aanrader dus. Wel moet je in gedachten houden dat een lichtere kleur mogelijk sneller lelijk wordt. Dit was het geval met de leren Apple case voor de iPhone 5s. |
|
|||
|
|||
Kan je ook aangeven welke je voorkeur heeft? De leren of de siliconen?
|
|
||||
|
||||
Ik heb de zwarte leren variant van Apple.
Voelt goed aan en geeft meer grip, maar ik vind een swipe van de zijkanten nu lastiger door de opstaande randen.
|
|||
|
|||
Ik heb een wit/zilveren iPhone 6 ik vind zelf de blauw of de bruine leer denk ik erg mooi staan.
Hoe is de aansluiting van de hoofdtelefoon kan ik hier de stekker van mijn beats in doen of zal de opening te klein zijn? Ik wil langs de Apple winkel gaan maar ze zijn steeds niet op voorraad en bij andere winkels hebben ze ze ook niet. |
|
|||
|
|||
Ik wil een zwarte siliconen case, weet iemand wie deze op voorraad heeft?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2014 om 22:21 ---------- Vandaag Nasr Amsterdam geweest nadat ik eerst gebelt had en ze waren allemaal op voorraad, heb voor de midnight blue gekozen. Zit echt perfect om de iPhone en de onderkant is open dus ideaal met de beats stekker en dock. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de zwarte leren gekocht samen met m'n iPhone 6. Die sluit echt naadloos aan en je hebt een stuk meer grip. En hij past gewoon met case in m'n dock op het nachtkastje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s case (by apple) ervaringen | stinomaster | iPhone accessoires en onderdelen | 31 | 21-02-14 01:01 |
Element case sector 5 ervaringen? | raoul4life | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-03-13 09:43 |
Element vapor case ervaringen | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 28-11-12 14:46 |
|
|