//

Beste aansluitende screenprotector iPhone 6

Beste aansluitende screenprotector iPhone 6 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 6 komt zaterdag binnen en ik ben op zoek naar een matte screenprotector. Alle protectors die ik tot nu heb gezien zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-14, 00:35
justme justme is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard Best aansluitende screenprotector iPhone 6

Hallo,

Mijn iPhone 6 komt zaterdag binnen en ik ben op zoek naar een matte screenprotector. Alle protectors die ik tot nu heb gezien zijn vrij kort en smal om het zo te zeggen. Ik snap dat het glas naar de zijkanten rond afloopt, maar bij de meeste protectors houdt de protector wel erg snel op.

Weet iemand of heeft iemand een screenprotector die goed aansluit? Dus die zo min mogelijk ruimte overlaat tot het randje waar het glas over gaat in aluminium? Het liefst mat, maar clear zou ook goed zijn.

Thanks voor de reacties!

Laatst gewijzigd door justme; 24-10-14 om 09:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: de beste screenprotector! theoboshuis iPhone accessoires en onderdelen 12 24-08-14 14:29
iPhone 5s screenprotector frankvisser92 iPhone accessoires en onderdelen 20 01-03-14 14:31
Beste screenprotector voor witte iphone 5 welke geen verkleuring geeft Jocini iPhone accessoires en onderdelen 2 03-09-13 08:49
iPhone 4 screenprotector timkooiman iPhone accessoires en onderdelen 1 05-06-11 22:55
Screenprotector iPhone 4 RalphJ iPhone accessoires en onderdelen 19 04-04-11 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.