Beste aansluitende screenprotector iPhone 6 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 6 komt zaterdag binnen en ik ben op zoek naar een matte screenprotector. Alle protectors die ik tot nu heb gezien zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Best aansluitende screenprotector iPhone 6
Hallo,
Mijn iPhone 6 komt zaterdag binnen en ik ben op zoek naar een matte screenprotector. Alle protectors die ik tot nu heb gezien zijn vrij kort en smal om het zo te zeggen. Ik snap dat het glas naar de zijkanten rond afloopt, maar bij de meeste protectors houdt de protector wel erg snel op. Weet iemand of heeft iemand een screenprotector die goed aansluit? Dus die zo min mogelijk ruimte overlaat tot het randje waar het glas over gaat in aluminium? Het liefst mat, maar clear zou ook goed zijn. Thanks voor de reacties! Laatst gewijzigd door justme; 24-10-14 om 09:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: de beste screenprotector! | theoboshuis | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 24-08-14 14:29 |
iPhone 5s screenprotector | frankvisser92 | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 01-03-14 14:31 |
Beste screenprotector voor witte iphone 5 welke geen verkleuring geeft | Jocini | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 03-09-13 08:49 |
iPhone 4 screenprotector | timkooiman | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 05-06-11 22:55 |
Screenprotector iPhone 4 | RalphJ | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 04-04-11 13:27 |
|
|