Verschil Airport Extreme - Sitecom Router discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allen, Ik moet mijn netwerk binnenkort gaan vernieuwen nu kan ik een sitecom router kopen voor 5-6 tientjes of een Airport Extreme, maar kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil Airport Extreme - Sitecom Router
Goedenavond allen,
Ik moet mijn netwerk binnenkort gaan vernieuwen nu kan ik een sitecom router kopen voor 5-6 tientjes of een Airport Extreme, maar kan iemand mij het wezenlijke verschil vertellen van beide producten met de informatie dat er geen externe HDD en printer op komen aangezien ik al een Synology NAS heb en een Netwerk printer. De enige grote zichtbare verschillen die ik vind zijn: 3-4 lan-poorten en de Wi-Fi snelheid. Ik vind het niet erg om iets extra te betalen maar 4 keer de prijs voor bijna dezelfde functies vind ik iets overdreven. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door OuweHenk; 27-10-14 om 22:25. Reden: Spelfouten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die protocollen heb je alleen maar nodig als je veel gebruik maakt van AirPlay (streaming) of AirPrint. Of als je netwerk printers gebruikt die zich adverteren met Bonjour. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks Timosha,
Waar ik moet vernieuwen gaan we niet airplayen en netwerk printen. Keuze is uiteindelijk gevallen op een Linksys router. Groet Jeroen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airport Extreme als router of ism ubee modem | koningjordy | Wi-Fi | 1 | 02-01-14 18:40 |
Ipad/Airprint en (Sitecom) router | royv1981 | iPad algemeen | 4 | 18-06-12 20:17 |
Router Sitecom 300N Wireless Slechte verbinding | niekwonnink | iPhone algemeen | 1 | 22-02-12 01:12 |
Geen Wi-Fi toegang op router 300N Sitecom | FreddieQ | Wi-Fi | 4 | 08-06-11 17:53 |
sitecom 300n wireless router | brummy | iPhone algemeen | 16 | 02-06-10 21:36 |
|
|