Waar kan ik goedkoop LCD display voor iphone 6 kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand waar ik goedkoop een iphone 6 lcd en touch display kan kopen. Mijn iphone is namelijk gevallen en het glas is gebarsten. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik goedkoop LCD display voor iphone 6 kopen?
Weet iemand waar ik goedkoop een iphone 6 lcd en touch display kan kopen. Mijn iphone is namelijk gevallen en het glas is gebarsten. Ik kan het zelf repareren maar heb dus een wit lcd scherm nodig. Wie kan mij helpen en weet hiervoor een goedkope site? De goedkoopste die ik tegen kwam was € 250,-
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedkoper ga je ze momenteel nog niet vinden
|
|
|||
|
|||
Op eBay staan ze voor rond de 200 euro maar ik vraag me af wat voor kwaliteit dat is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Buiten garantie rekenen ze je 297,10€ voor een iPhone 6. "Apple's beperkte garantie voor iPhone dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken..." Indien je AppleCare+ hebt ligt het weer anders, maar dan denk ik niet dat je je vraag hier zou komen stellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier een quote over het betreffende stuk: Citaat:
|
|
|||
|
|||
OK, misschien heb je gelijk, maar dan begrijp ik het helemaal niet.
Dus de beperkte garantie die Apple levert gedurende 1 jaar na aankoop van je product zou voldoende zijn om je scherm te laten vervangen aan het verlaagde tarief, indien je deze zelf hebt laten vallen? Een ongeluk dus ... Toch staat er duidelijk in de voorwaarden dat "Apple's beperkte garantie voor iPhone dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken, demontage, onbevoegde service en onbevoegde aanpassingen. Raadpleeg de garantievoorwaarden voor meer informatie." En ook: "Deze garantie is niet van toepassing op het volgende: (a) verbruiksonderdelen, zoals batterijen of beschermlagen die in de loop van de tijd slijten, tenzij het defect optrad wegens een materiaal- of fabricagefout; (b) cosmetische schade, met inbegrip van, maar niet beperkt tot krassen, deuken en gebroken plastic aan poorten; (c) schade veroorzaakt door gebruik in combinatie met een ander product; (d) schade veroorzaakt door een ongeval, verkeerd gebruik, misbruik, vloeistof, brand, aardbeving of andere externe oorzaken; " In dit geval val je toch onder het deel "Service buiten garantie" zoals in jouw quote? Maar als het mensen blijkbaar lukt om hun scherm te laten vervangen in de Apple store aan 120€, wanneer ze het toestel zelf hebben laten vallen, dan is dat natuurlijk een goede zaak en ben ik blij dat ik dit te weten ben gekomen. |
|
|||
|
|||
De eerder aangehaalde €120 is een scherm reparatie.
De €297 die jij aanhaalt is een express replacement buiten garantie. Een compleet nieuwe (refurbished/remanufactured) iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat namelijk: "Als u een iPhone hebt die niet in aanmerking komt voor service onder garantie, maar wel voor service buiten garantie, voert Apple service uit op uw iPhone tegen de kosten voor service buiten garantie (hieronder weergegeven)." |
|
|||
|
|||
Stel dat Apple je scherm tegen een bedrag van € 120,- heeft gerepareerd (toestel is bv dan 4 mnd oud maar omdat je hem hebt laten vallen valt dit niet onder de garantie) en na 2 maanden gaat bv je oorspeaker defect heb je dan nog garantie, en wordt deze oorspeaker gemaakt/vervangen? Aangezien geen vreemde eraan heeft gewerkt maar Apple zelf.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar kan ik goedkoop onderdelen kopen? | Paultjepils3 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 10-09-13 22:24 |
iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika | jerryc | Koopinformatie USA | 4 | 09-02-13 12:05 |
iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika | jerryc | iPad algemeen | 3 | 25-11-12 17:23 |
iphone goedkoop kopen van website uit hongarije | the.jelle | Koopinformatie Nederland | 3 | 28-05-09 08:31 |
|
|