//

Waar kan ik goedkoop LCD display voor iphone 6 kopen?

Waar kan ik goedkoop LCD display voor iphone 6 kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand waar ik goedkoop een iphone 6 lcd en touch display kan kopen. Mijn iphone is namelijk gevallen en het glas is gebarsten. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-14, 20:54
niekyva niekyva is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard Waar kan ik goedkoop LCD display voor iphone 6 kopen?

Weet iemand waar ik goedkoop een iphone 6 lcd en touch display kan kopen. Mijn iphone is namelijk gevallen en het glas is gebarsten. Ik kan het zelf repareren maar heb dus een wit lcd scherm nodig. Wie kan mij helpen en weet hiervoor een goedkope site? De goedkoopste die ik tegen kwam was € 250,-
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-14, 22:18
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Goedkoper ga je ze momenteel nog niet vinden
  #3  
Oud 17-11-14, 11:00
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Op eBay staan ze voor rond de 200 euro maar ik vraag me af wat voor kwaliteit dat is
  #4  
Oud 17-11-14, 14:45
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekyva Bekijk bericht
Weet iemand waar ik goedkoop een iphone 6 lcd en touch display kan kopen. Mijn iphone is namelijk gevallen en het glas is gebarsten. Ik kan het zelf repareren maar heb dus een wit lcd scherm nodig. Wie kan mij helpen en weet hiervoor een goedkope site? De goedkoopste die ik tegen kwam was € 250,-
Apple zelf vraagt €120 volgens de volgende link: Apple - Support - Servicereactiecenter
  #5  
Oud 14-01-15, 13:47
aqua27 aqua27 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leuven
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 Bekijk bericht
Apple zelf vraagt €120 volgens de volgende link: Apple - Support - Servicereactiecenter
Dat is enkel indien je schade valt onder de garantie.
Buiten garantie rekenen ze je 297,10€ voor een iPhone 6.

"Apple's beperkte garantie voor iPhone dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken..."

Indien je AppleCare+ hebt ligt het weer anders, maar dan denk ik niet dat je je vraag hier zou komen stellen.
  #6  
Oud 14-01-15, 14:20
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aqua27 Bekijk bericht
Dat is enkel indien je schade valt onder de garantie.
Buiten garantie rekenen ze je 297,10€ voor een iPhone 6.

"Apple's beperkte garantie voor iPhone dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken..."

Indien je AppleCare+ hebt ligt het weer anders, maar dan denk ik niet dat je je vraag hier zou komen stellen.
Onzin. Schade valt nooit onder garantie. Lees de link maar eens aandachtig door.

Hier een quote over het betreffende stuk:

Citaat:
Mijn iPhone komt niet in aanmerking voor service onder garantie. Wat zijn mijn serviceopties?
Apple biedt serviceopties voor een iPhone die niet in aanmerking komt voor service onder garantie.

Service aan de batterij

Als uw iPhone service nodig heeft wegens het afgenomen vermogen van de batterij om een elektrische lading vast te houden en dit niet wordt gedekt door de garantie van Apple, een AppleCare-product of de wettelijke consumentenrechten, voert Apple service uit op uw iPhone tegen servicekosten. Raadpleeg voor meer informatie Batterijvervangingsservice.
Reparatie van iPhone-scherm

De kosten voor het repareren en vervangen zijn afhankelijk van het iPhone-model en uw AppleCare-productdekking. Onopzettelijke schade wordt niet gedekt door Apple's 1-jarige Beperkte Garantie.

Als u online of via de telefoon vraagt om schermreparatie, reserveert Apple op uw creditcard de kosten voor de service buiten garantie voor uw iPhone. Deze kosten worden onder in het gedeelte Service buiten garantie weergegeven. Dit zijn de kosten voor het vervangen van het scherm en eventuele andere schade. We brengen dit bedrag in rekening als uw iPhone in aanmerking komt voor service buiten garantie en onze diagnostische testen blijk geven van andere schade. Als alleen het scherm van uw iPhone is beschadigd, brengen we de kosten voor schermreparatie in rekening.

Model Servicekosten schermreparatie
iPhone 6 € 121,10
iPhone 6 Plus, iPhone 5s,
iPhone 5c, iPhone 5 € 141,10
De verzendkosten van € 12,10 zijn al inbegrepen bij de servicekosten voor schermreparatie. Alle prijzen zijn in euro en inclusief btw. De prijzen voor de schermreparatieservice via een erkende Apple-serviceprovider kunnen uiteenlopen.

Service buiten garantie

Als u een iPhone hebt die niet in aanmerking komt voor service onder garantie, maar wel voor service buiten garantie, voert Apple service uit op uw iPhone tegen de kosten voor service buiten garantie (hieronder weergegeven).

Model Service buiten garantie
iPhone 6 Plus € 331,10
iPhone 6 € 297,10
iPhone 5s, iPhone 5c,
iPhone 5 € 261,10
iPhone 4s € 211,10
iPhone 4, iPhone 3GS,
iPhone 3G € 161,10
De verzendkosten van € 12,10 zijn al inbegrepen bij de kosten voor service buiten garantie. Deze zijn alleen van toepassing als de service via Apple is aangevraagd en verzending noodzakelijk is. Alle prijzen zijn in euro en inclusief btw. Service buiten garantie voor iPhone is mogelijk ook beschikbaar bij uw mobiele provider. Prijzen kunnen verschillen.

Als u service buiten garantie aanvraagt, plaatst Apple een reservering op uw creditcard ter waarde van de maximale kosten voor service die hierboven worden vermeld. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op uw bestedingsruimte. De uiteindelijke servicekosten die wij voor de service in rekening brengen, worden tijdens het onderzoek van uw apparaat vastgesteld en kunnen minder bedragen dan de hierboven vermelde kosten.

Bepaalde schade komt niet in aanmerking voor service buiten garantie, waaronder catastrofale schade (zoals wanneer het apparaat in stukken uiteengevallen is) en defecten als gevolg van onbevoegde aanpassingen. Een iPhone die echter niet goed functioneert vanwege contact met een vloeistof, kan nog wel in aanmerking komen voor service buiten garantie.

Apple behoudt zich het recht voor om te bepalen of uw iPhone al dan niet in aanmerking komt voor service buiten garantie. iPhones die zijn gerepareerd of vervangen, genieten een beperkte hardwaregarantie van 90 dagen of van de resterende termijn van uw standaardgarantie of dekking van uw AppleCare-product, waarbij de periode met de langste dekking geldt. Raadpleeg de reparatievoorwaarden van Apple voor meer informatie.

De voordelen van de eenjarige beperkte garantie van Apple en de AppleCare-producten komen boven op de rechten die u hebt volgens de wettelijke EU-garantie. Meer informatie.
Iemand hier op het forum is er gewoon mee naar de apple store gegaan. Iphone is gewoon gerepareerd, zelfs voor een iets lager bedrag.
  #7  
Oud 14-01-15, 15:33
aqua27 aqua27 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leuven
Berichten: 14
Standaard

OK, misschien heb je gelijk, maar dan begrijp ik het helemaal niet.

Dus de beperkte garantie die Apple levert gedurende 1 jaar na aankoop van je product zou voldoende zijn om je scherm te laten vervangen aan het verlaagde tarief, indien je deze zelf hebt laten vallen? Een ongeluk dus ...

Toch staat er duidelijk in de voorwaarden dat "Apple's beperkte garantie voor iPhone dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken, demontage, onbevoegde service en onbevoegde aanpassingen. Raadpleeg de garantievoorwaarden voor meer informatie."
En ook:
"Deze garantie is niet van toepassing op het volgende: (a) verbruiksonderdelen, zoals batterijen of beschermlagen die in de loop van de tijd slijten, tenzij het defect optrad wegens een materiaal- of fabricagefout; (b) cosmetische schade, met inbegrip van, maar niet beperkt tot krassen, deuken en gebroken plastic aan poorten; (c) schade veroorzaakt door gebruik in combinatie met een ander product; (d) schade veroorzaakt door een ongeval, verkeerd gebruik, misbruik, vloeistof, brand, aardbeving of andere externe oorzaken; "

In dit geval val je toch onder het deel "Service buiten garantie" zoals in jouw quote?

Maar als het mensen blijkbaar lukt om hun scherm te laten vervangen in de Apple store aan 120€, wanneer ze het toestel zelf hebben laten vallen, dan is dat natuurlijk een goede zaak en ben ik blij dat ik dit te weten ben gekomen.
  #8  
Oud 14-01-15, 15:43
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

De eerder aangehaalde €120 is een scherm reparatie.

De €297 die jij aanhaalt is een express replacement buiten garantie. Een compleet nieuwe (refurbished/remanufactured) iphone.
  #9  
Oud 14-01-15, 15:48
aqua27 aqua27 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leuven
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 Bekijk bericht
De eerder aangehaalde €120 is een scherm reparatie.

De €297 die jij aanhaalt is een express replacement buiten garantie. Een compleet nieuwe (refurbished/remanufactured) iphone.
Dan mag Apple wel wat duidelijker zijn in zijn communicatie.
Er staat namelijk:
"Als u een iPhone hebt die niet in aanmerking komt voor service onder garantie, maar wel voor service buiten garantie, voert Apple service uit op uw iPhone tegen de kosten voor service buiten garantie (hieronder weergegeven)."
  #10  
Oud 27-01-15, 17:38
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Stel dat Apple je scherm tegen een bedrag van € 120,- heeft gerepareerd (toestel is bv dan 4 mnd oud maar omdat je hem hebt laten vallen valt dit niet onder de garantie) en na 2 maanden gaat bv je oorspeaker defect heb je dan nog garantie, en wordt deze oorspeaker gemaakt/vervangen? Aangezien geen vreemde eraan heeft gewerkt maar Apple zelf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar kan ik goedkoop onderdelen kopen? Paultjepils3 iPhone accessoires en onderdelen 8 10-09-13 22:24
iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika jerryc Koopinformatie USA 4 09-02-13 12:05
iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika jerryc iPad algemeen 3 25-11-12 17:23
iphone goedkoop kopen van website uit hongarije the.jelle Koopinformatie Nederland 3 28-05-09 08:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.