iPhone 6 in de auto audio/opladen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede-forumgebruikers, Tot afgelopen zomer had ik een iPhone 4s en in mijn auto had ik een Carcomm Active Audo - Out Cradle ingebouwd. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 in de auto audio/opladen
Hallo mede-forumgebruikers,
Tot afgelopen zomer had ik een iPhone 4s en in mijn auto had ik een Carcomm Active Audo - Out Cradle ingebouwd. Ik kon mijn iPhone in de houder plaatsen en dan werd deze opgeladen. Ook was de houder op mijn radio aangesloten zodat ik muziek af kon spelen. Een ander groot voordeel was dat je alles netjes achter het dashboard weg kon werken en dat de houder netjes gemonteerd op een Brodit clip kon worden. Ik zoek nu een soortgelijke houder voor mijn iPhone 6. Carcomm heeft er wel 1, maar dat is zonder audio. Brodit idem zonder audio. Ik heb het internet- en diverse fora afgezocht, helaas zonder resultaat. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Autoradio met bluetooth aanschaffen?
|
|
|||
|
|||
Hoi Gonus, ik heb Bluetooth, maar vind dit niet ideaal. Dan werken de knoppen (volume etc.) op mijn stuur niet en dan wordt de muziek onderbroken als een e-mail etc. krijg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s trilt tijdens opladen in auto | pspanter | iPhone algemeen | 5 | 19-12-12 22:40 |
opladen IPHONE 3gs in de auto | ruudkoopmans | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 04-04-11 10:26 |
Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? | CBandad | iPhone algemeen | 0 | 21-11-10 21:01 |
Auto lader en audio mgelijkheid. | RKruissen | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-07-09 13:22 |
|
|