Kun je batterij van iPhone 4 herkennen of het een origineel is of niet? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op telefoononderdelen4u.nl een iPhone 4 batterij besteld. Nu hebben hun een "originele" en een andere batterij in de aanbieding. Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kun je batterij van iPhone 4 herkennen of het een origineel is of niet?
Hallo,
Ik heb op telefoononderdelen4u.nl een iPhone 4 batterij besteld. Nu hebben hun een "originele" en een andere batterij in de aanbieding. Ik heb de originele besteld maar hoe weet ik dat ik niet genept ben en de niet originele heb ontvangen? Met andere woorden: is er een manier om te checken of de batterij origineel van apple is of niet? Origineel: iPhone 4 Batterij - Origineel Niet originele: iPhone 4 Batterij Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan je zien aan de prijs. Voor 14,93 € koop je geen originele Apple accu. Het Apple Part Number (APN) zegt niets. Iedere fabrikant van nepaccu's kan dat APN op de accu zetten.
|
|
|||
|
|||
Die twee foto's zeggen ook niets aangezien het 2 dezelfde foto's zijn!!
Alleen Apple (en reparatie/herstel bedrijven die voor Apple deze werkzaamheden uitvoeren) leveren originele onderdelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bewaar je een oude iPhone het beste? (batterij) | XIII | iPad algemeen | 7 | 31-10-12 10:26 |
Video: Hoelang houdt de batterij het terwijl het een video afspeelt? | telefeun | Muziek, foto & video | 0 | 29-05-11 20:51 |
Niet herkennen van netwerk | my00 | iPad algemeen | 2 | 14-05-11 11:08 |
Vraag over het activeren van een origineel simlockvrije iPhone 3GS | snverhallen | iPhone algemeen | 0 | 15-09-10 19:47 |
|
|