Bij mijn iPhone lader is een 8 pin uit de lightning lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu twee maanden een iPhone 6. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar opeens zijn er twee van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mijn iPhone lader is een 8 pin uit de lightning lader
Hallo,
Ik heb nu twee maanden een iPhone 6. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar opeens zijn er twee van de 8 pinnen (van die gouden pinnen) van de lightning lader eruit. Hij is nog wel in staat mijn iPhone volledig op te laden. Ik vraag me af of het niet schadelijk is dat er twee pinnen uit zijn. Zo ja, is dit te repareren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet echt. Een nieuw kabeltje kopen is de betere oplossing.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=timosha;993694]Niet echt. Een nieuw kabeltje kopen is de betere oplossing.]
Ik denk ook dat dat de beste oplossing is, bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gaat aan en uit op de lader en laptop | dwight11 | iPhone algemeen | 17 | 05-09-14 11:56 |
Mijn iPhone s'nachts uitgevallen aan lader. | theuts | iPhone algemeen | 1 | 04-09-14 17:05 |
iPhone valt uit na bepaalde tijd zonder lader. | HeH | iPhone algemeen | 9 | 24-08-13 23:11 |
IPhone valt constant uit na gebruik lader via stopcontact | Joske123 | iPhone algemeen | 0 | 03-09-09 12:09 |
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa | ikke25 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 14-07-09 22:24 |
|
|