Apple licensed iDapt lader laadt niet meer op! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik al sinds de iPhone 4s een universeel laadstation (ik heb er trouwens twee), de iDapt I3. Toen de iPhone 5 kwam hoefde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple licensed iDapt lader laadt niet meer op!
Ik gebruik al sinds de iPhone 4s een universeel laadstation (ik heb er trouwens twee), de iDapt I3. Toen de iPhone 5 kwam hoefde ik alleen maar een nieuwe TIP (lightning) te kopen zoals dat heet, deze zijn apple licensed. Ook mijn nieuwe iPhone 6 plus had geen problemen tot de laatste iOs update. Ik krijg nu steeds de melding dat dit geen officieel product is en hij laadt dan ook niet op.
Hebben misschien meer mensen dit product en/of hier ook problemen mee. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad laadt niet op met officiële lader | marcmonster | iPad algemeen | 2 | 12-05-14 06:36 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc | paske | iPhone algemeen | 6 | 07-09-12 16:59 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet | martwout | iPhone algemeen | 6 | 14-04-11 15:26 |
|
|