iPad laadt niet op met officiële lader discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb een probleem, want sinds kort zegt de iPad van mijn ouders dat de lightning kabel niet gecertificeerd is met de iPad, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad laadt niet op met officiële lader
Hallo allemaal!
Ik heb een probleem, want sinds kort zegt de iPad van mijn ouders dat de lightning kabel niet gecertificeerd is met de iPad, de kabel heeft het wel altijd al gedaan. Als ik de kabel in mijn iPhone doe dan krijg ik dezelfde melding... Wat kan ik hieraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Andere kabel al geprobeerd ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een originele kabel aanschaffen is wat je kan doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s wil niet opladen met officiële lightning kabel ipad mini | kickboxer | iPhone algemeen | 12 | 06-11-13 23:43 |
IPad met iOS 7.0 laadt bijna niet meer op | ricky20 | iPad algemeen | 13 | 09-10-13 09:43 |
Opladen iPad lukt niet meer met lader | my00 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:57 |
iPhone 4s opladen met iPad 2 lader? | Mieleapple | iPhone algemeen | 12 | 22-11-11 22:00 |
1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet | martwout | iPhone algemeen | 6 | 14-04-11 15:26 |
|
|