IPad met iOS 7.0 laadt bijna niet meer op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ligt aan mijn IPad of aan IOS 7.0 sinds de update laadt mijn IPad bijna niet meer zit hij aan de lader en het beeldscherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPad met iOS 7.0 laadt bijna niet meer op
Ligt aan mijn IPad of aan IOS 7.0 sinds de update laadt mijn IPad bijna niet meer zit hij aan de lader en het beeldscherm staat aan verbruikt hij meer dan hij oplaadt ??
Voor de update was dit niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mogelijk geen originele lader?
|
|
|||
|
|||
ik heb alleen maar de originele spullen dus daar ligt het niet aan,
en geen andere hardware aangeschaft voor of na de update van IOS 7.0 |
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
@ timosha dit heb ik ook al gedaan maakt ook niet uit.
|
|
|||
|
|||
En hoeveel updates worden er uitgevoerd ?
|
|
|||
|
|||
het is geen windows comp. die zegt comp niet uitschakelen er worden 2 updates binnen gehaald. ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat duurt geen 7 dagen voor dat de apps gedownload zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al een andere oplader geprobeerd ?
|
|
|||
|
|||
heb ik ook geprobeerd volgen Apple support eerst een herstel uitvoeren daarna kijken we verder.
Het is gewoon raar dat dit direct na de update is staat bijna al een week aan de lader(s) nu pas op 88% |
|
|||
|
|||
Hoi, weet je al meer? Helaas herken ik dit probleem als geen ander. Sinds een aantal dagen (niet direct na de update iOS 7) laadt mijn IPad niet volledig meer op. Hoe lang hij ook aan de oplader hangt, hij laadt niet verder op dan 43 %. Heel frustrerend!
De IPad is nog geen jaar oud en ik heb alleen originele kabel etc. Wie weet raad? Gr. Yvette |
|
|||
|
|||
Ik heb Apple gebeld, die mag je gratis bellen als je het menu van de Apple support volg op internet en op update IOS 7 klik.
Maar wat ik te horen kreeg was dat ik mijn Ipad via Itunes een herstel moest uitvoeren dat staat naast zoeken naar update rechts bovenin. Dit heeft enig sinds wat geholpen opladen gaat wat sneller en heb ook het idee dat de batterij minder snel leeg is. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord wat heb Yvette. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S laadt bijna/niet op | rikkk | iPhone algemeen | 0 | 10-10-12 19:43 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
Ipad 2 laadt niet meer op | svenn15 | iPad algemeen | 10 | 20-02-12 12:53 |
Iphone 3GS laadt niet meer op na installeren iOs 5.0 | spot1983 | iPhone algemeen | 0 | 17-10-11 14:34 |
iPad laadt niet meer op | Snirus | iPad algemeen | 3 | 14-10-11 11:48 |
|
|