Koppeling Ipad Macbook v.v. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gegroet, Ik wil mijn ipad koppelen (i.v.m. data-account op die ipad) met mijn macbook en dan niet via een hotspot omdat de provider dat niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koppeling Ipad Macbook v.v.
Gegroet,
Ik wil mijn ipad koppelen (i.v.m. data-account op die ipad) met mijn macbook en dan niet via een hotspot omdat de provider dat niet ondersteunt. Ik lees hier Draadloos netwerk opzetten tussen Mac en iPhone - iPhoneclub.nl dat het kan (en ook zo ingesteld). Maar werkt dat ook andersom? Dus dat mijn macbook gebruik kan maken van internet van de ipad ? Zo ja, hoe dan ? Bedankt voor tips en meedenken.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad macbook, koppelen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding Ipad 0XE8000003 itunes koppeling | rjdewit | iPad algemeen | 6 | 30-01-15 22:42 |
Koppeling iPad (3) met Apple TV | Frequin | iPad algemeen | 0 | 12-04-12 12:57 |
iphone koppeling aan macbook verwijderen + niet synchroniseren | maarten325 | iTunes | 0 | 28-03-11 15:14 |
|
|